A Csapat:
Editor-in-Chief: Etentuk Inemesit
Deputy Editor-in-Chief: Danka Zsófia
Editor: Patrick Nicholas Tayler
Editor Intern: Róza Geiger
Project Manager: Fábián Erika
Art Director: Csenge Katinka
Social Media: Mayer Zsófia
Translation / Revision: Radó Nóra, Bujna Balázs, Pálfy Katalin
Publisher: Kunstfocus Kft. Budapest 1027 Jurányi utca 1-3.
Digital Strategist: Joó András
Az Artlocator alkalmazás
Az ingyenesen letölthető mobil alkalmazás budapesti galériákról, alkotóközösségekről, múzeumokról és jelentősebb képzőművészeti eseményekről tájékoztat könnyen böngészhető formában. Az alkalmazás amellett, hogy naprakész, praktikus információkat szolgáltat az aktuális programkínálatról, egyfajta online iránytűként segíti az eligazodást: megismertet a városban alkotó művészekkel, első kézből való háttérinformációkkal lát el, és folyamatosan frissülő ajánlói megkönnyítik a választást a zavarbaejtően gazdag kínálatból. Az alkalmazás elérte a korlátait, és éppen egy fejlesztési fázison van túl, amelynek a lényege a technikai háttér újraépítése, egy saját szoftveres környezet létrehozása, amely a korábbinál jóval nagyobb rugalmasságot kínál. A korábbi tartalom – a kiállítóterek, galériák felsorolása – mellett az aktuális események listája, illetve a szubjektív ajánlók továbbra is külön menüpontként szerepelnek, sőt ezek száma folyamatosan bővül.
Az Artlocator magazin
Az Artlocator magazin tartalmi gerincét a kortárs vizuális kultúra adja, de a divat, a dizájn, a tárgykultúra, a zene és a gasztronómia is megjelenik, mindez az adott területek szakértőinek bevonásával, közreműködésével. Az Artlocator magazin célja az ismeretterjesztés és a kultúraközvetítés, missziója, hogy ezt a zártnak és elszigeteltnek tűnő területet, művészeti szcénát 21. századi eszközök segítségével mutassa be a szakma és a nagyközönség számára, és egyfajta iránytűként működve segítse az eligazodást a kortárs vizuális kultúra útvesztőjében online és offline módon egyaránt.
A magazin félévente tematikus lapszámokkal jelentkezik AR tartalommal kiegészítve. A logóval jelzett oldalakat az olvasó a Layar applikáció segítsévével egy okostelefon vagy táblagép kamerájával beolvassa, a kijelzőn pedig a nyomtatott kiadványhoz kapcsolódó, folyamatosan frissített online AR tartalom jelenik meg. A print kiadvány önállóan is értelmezhető és élvezhető, a kiterjesztett valóság funkcióval az olvasó további, az interneten közvetlenül nem elérhető, tehát adott esetben exkluzív tartalomhoz jut, amely tetszőlegesen módosítható, így egy cikk vagy hirdetés a megjelenés után akár 3 hónappal is aktuális lehet.

A magazin újdonságot jelent a piacon, hiszen a nyomtatott tartalmat AR (kiterjesztett valóság) kontent egészíti ki, amely kivételes befogadói élményt kínál. A jelzett oldalakon plusz felületek is helyet kaptak, így például a goth szubkultúrát körbejáró cikk mellett annak jellegzetes zenei világába is belehallgathat az olvasó, a hazai divattervezők legfrissebb kollekcióit nem csupán printen, de online is lapozgathatja, és számos galéria kiállításairól naprakész információkhoz juthat.