Maserati X Baraka

Blog » Maserati X Baraka

Baraka Luxus Óra és Ékszerház mérföldkőhöz érkezett, amely által hivatott a luxust új szintre emelni és egy eddig nem ismert élménnyé formálni. 25 év sikerét, bizalmát és munkáját ünnepeltük a Maseratival karöltve. 

Kulcsszereplő a Luxury Insider, amely a Baraka testvércége és a hazai, ugyanakkor nemzetközi luxus világot és brandeket hívatott egybefogni és képviselni. Általa jött létre a Maserati x Baraka erős együtt állása. A Luxury Insider jelenléte új színfoltot hoz a hazai luxus életben és felpezsdíti, új fénybe helyezi a luxus fogalmát. Mindkét brand előremutató és izgalmas hírekkel számolt be a jövőre nézve. A Baraka Luxus Óra és Ékszerház  bemutatta az Ulysse Nardin új kollekcióját, amely elsőként kapható Magyarországon a Baraka forgalmazásában. Elegáns formákban, történelemben  és művészeti precizitással elkészített óra csodákban nem volt hiány. A Maserati sem okozott csalódást a nagyérdeműnek, hiszen előremutató és izgalmas fordulatokról számolt be a nemzetközi terveiket illetően. 

A kapitány védjegye – Ulysse Nardin Marine Torpilleur 

Megismerhettük a Marine Torpilleur modelleketamelyek elegáns,  könnyed, modern óraszerkezetek. Tökéletes választás azok számára, akik az önmaguk kapitányai a saját úticéljuk elérésében.  A 19. században, amikor a felfedezők óceánokat szeltek át, a zseb kronométer jelezte a kapitány rangját úgy a vizeken, mint a szárazföldön. Az Ulysse Nardin zseb kronométerei voltak a leginkább áhítottak a haditengerészet tisztjei között. Ez ihlette az ikonikus tengeri kronométer létrehozását, amely a gyönyörű forma és a műszaki teljesítmény legteljesebb kifejezése. 

A belső szépség feltárva – Ulysse Nardin Skeleton X

A Skeleton X egy új gyártási technológia, amely a vakmerő technológiát ötvözi a kifinomult óragyártással. A belül működő csoda adja egyben a külső designt is. Az óra designja, mint egy röntgen felvétel, amelyben mindent láthatunk, beleértve az idő architektúráját és működését is egyaránt. Az Skeleton X nem hagy semmit a képzeletre! 

Gyönyörű csodabogár – Ulysse Nardin Freak Out 

A Freak kollekciója egyre szélesebb repertoárral gyönyörködtet minket és egyre impulzívabb „csodabogarakat” dob piacra.  A Freak Out időmérőinek egy új kvartettje található az Ulysse Nardin indítópultján. Készen áll rakétájának rajtolására a nagy ismeretlenségbe. 


A Maserati visszatér a verseny világába az új MC20-szal.

A lelkesen várt Maserati szuper sportautót MC20-nak fogják nevezni. Az autót a Maserati Innovation Lab-ban fejlesztették ki, a Viale Ciro Menotti történelmi jelentőségű gyárában építik, és május végén világszerte debütál Modena-ban. Az MC a Maserati Corse névre, a 20 a 2020-ra utal, amely egy új szakasz kezdete a Maserati történelmében.

A Trident emblémát viselő első személyautó a Tipo 26 volt, ahol a szám a gyártási évet jelezte, és ugyanilyen módon teszi ezt az MC 20, a Modena-i cég új korszakában ez az „elsőszülött” autó. A szuper sportautó a rendkívül sikeres MC12 magától értetődő továbbfejlesztése, amely 2004-ben, 37 év után, a Maserati versenymezőnybe való visszatérését jelentette. Az MC12 22 versenyt (beleértve a 3 győzelmet) és 14 bajnoki címet nyert az autóépítői bajnokságon, a sofőrök „Bajnokság és csapatok” bajnokságán a FIA GT-ban 2004 és 2010 között.

A modellt a Modena-i gyárban fogják építeni, ahol a gyártósoron már folyamatban vannak a modernizációs munkák, amelyek beépítik a kifejlesztett elektromos erőátvitelt is. Ugyanakkor a Viale Ciro Menotti gyár termelési területeinek további kiegészítése érdekében új festő- üzem épül. Ez egy teljesen új szolgáltatás a létesítményben, amelyet fejlett és innovatív, alacsony környezeti hatású technológiákkal fognak felszerelni.

Az új MC20.
Forrás: maserati.com

A Maserati – újratöltve!

2020 nem csupán a versenypályára való visszatérés miatt jelentős, hanem ez az az év, amikor a márka elkezdi fejleszteni a teljesen elektromos, illetve a plug-in hybrid motorok gyártását. A 800 millió eurós befektetés eredményeképp mindamellett, hogy minden motor gyártási helyszíne Olaszország lesz, ettől az évtől fokozatosan minden új Maserati modell hybrid vagy tisztán elektromos rendszerű verzióban is elérhető lesz, természetesen a márkától már jól megszokott innovatív és kiemelkedő rendszerekkel megkoronázva. Az első hibrid autó 2020-ban a Ghibli lesz, 2021-ben pedig a Maserati GranTurismo és GranCabrio teljesen elektromos meghajtással törnek az utakra. Jelenleg az első kísérleti szakaszban a Maserati egyik védjegyét, a hangot tesztelik – amely a 100%-ban elektromos modellek esetében is rendkívül különleges lesz.

Szólj hozzá!