Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján: a Best of Kreatívot a magazin legaktuálisabb témáival és az utóbbi idők legérdekesebb kampányaival és kutatásaival, és az Enter!Digital® Márkamédiáját, ahol topmárkák mesélnek a fogyasztókat közvetlenül megszólító saját tartalomfelületeikről.
Egy egész nap az A38-on együtt!
Jegyek és részletek:
https://nkn.hu/
BEST OF KREATÍV HAJÓ:
Ízelítő a programból:
– Hova mennek a magyar fiatalok a Facebookról, és merre mozog az interneten a többi korcsoport?
– Service design: megéri minden ügynökségnek beleugrania, és hogyan lehet beárazni a termékfejlesztést?
– Mi történik, ha szabad kezet adsz a reklámzenéd készítőinek, és mit ne kérj tőlük soha?
– Hamarosan a félrevezető influencer-aktivitásokat is bünteti a hatóság. Mire figyelj oda, ha velük dolgozol?
– Elérték-e a tiniket a közelmúlt cyberbullying és szexuális felvilágosító kampányai, és mit tanulhatunk belőlük?
– Mit fogunk nézni a következő szezonban a tévében?
– Frankó holmik órája: 6 vagány friss kampány készítői és megrendelői a kampányok hátteréről, amelyekről biztosan szó lesz: Borsodi Szituk, Cofidis álhírek, Mizse, a család vizse, Dove x Getty, Magnet: lehetsz másképp is jófej és Nissan x Kékes
MÁRKAMÉDIA HAJÓ
Az év kétségtelenül legforróbb marketing trendje a direct-to-consumer (D2C). A fogyasztók 2/3-a ugyanis elvárja a közvetlen kapcsolatot a márkáktól.
A D2C márkák – nélkülözve az eddigi közvetítőket: médiaügynökséget, kiadóvállalatot, kereskedőt – közvetlen kapcsolatot építenek ki a fogyasztóikkal. Kvázi saját maguk válnak üzenetközvetítővé és értékesítési csatornává. A direct brand economy egyik legmeghatározóbb eszköze pedig a márkacélokkal működtetett saját média, azaz a márkamédia.
Webfejlesztés, SEO, forgalomterelés, social média támogatás, tartalommarketing.
Gyere el szeptember 4-én, a Nagy Kreatív Márkanapon az A38-ra, ahol okosodj és inspirálódj velünk!
Kezdés
2019.09.04. - 09:00
Vége
17:30